1. Påmelding og betaling
1.1. Påmelding til kurs er bindende, og skjer via vår nettside.
1.2. Kursavgiften må være betalt i sin helhet innen kursstart for å sikre din plass på kurset. Betaling kan skje via bankoverføring eller kortbetaling på nettsiden.
1.3. Ved manglende betaling innen fristen forbeholder vi oss retten til å gi plassen til en annen deltaker.
2. Bindende påmelding og refusjon
2.1. Påmelding til kurset er bindende, og kursavgiften refunderes ikke, med mindre det foreligger en dokumentert medisinsk grunn som hindrer enten hund eller fører i å delta.
2.2. Medisinsk dokumentasjon må fremlegges så snart som mulig etter avbestilling for å ha krav på refusjon.
2.3. Ved godkjent medisinsk grunn vil 100 % av kursavgiften bli refundert. Utover dette gis det ingen refusjon ved avmelding eller fravær fra kurset.
3. Endring eller avlysning av kurs
3.1. Hundeklubben forbeholder seg retten til å endre tidspunkt eller sted for kurs ved behov.
3.2. I tilfelle av avlysning fra vår side, vil deltakerne bli tilbudt plass på et annet kurs eller få full refusjon av kursavgiften.
4. Deltakerens ansvar
4.1. Det forventes at hundeeiere har nødvendig ansvarsforsikring for sin hund, og at hunden er vaksinert i tråd med gjeldende anbefalinger.
4.2. Deltakerne er ansvarlige for egen og hundens oppførsel under kurset. Ved alvorlige brudd på klubbens retningslinjer forbeholder vi oss retten til å be deltakeren forlate kurset uten rett til refusjon.
5. Personvern
5.1. Informasjon som samles inn ved påmelding vil kun bli brukt til å administrere kurset og vil ikke bli delt med tredjeparter uten samtykke.
5.2. Hundeklubben kan ta bilder og videoopptak under kurset for markedsføringsformål. Hvis du ikke ønsker å bli avbildet, vennligst gi beskjed ved kursstart.
6. Kontaktinformasjon
For spørsmål om kurs og påmelding, ta kontakt med oss på:
E-post: styret@fetohk.no
Adresse: Gamle Rovenvei 293, 1900 Fetsund